Ремонт автонавантажувачів

Наше підприємство виконує ремонт, модернізацію, технічне обслуговування навантажувачів львівського виробництва на власних виробничих площах (завод 4000 кв.м м.Дубляни передмістя Львова) у відповідності до конструкторської документації заводу виробника на основі дилерської угоди. Виконуємо поставку оригінальних запасних частин до вісіх моделей львівських навантажувачів.

Пропонуємо Вашій увазі пропозицію з модернізації та переобладнання навантажувачів львівського виробництва з бензиновим двигуном на принципово новий і вдосконалений навантажувач моделі 41.030 з дизельним двигуном. 
Що підлягає модернізації?
1. Заміна бензинового двигуна ГАЗ 52-1000 на дизельний моделі Д243-20: 

Двигун ГАЗ 52-1000

- марально застаріла модель;

- даний двигун знято з виробництва більше як 15 років назад.

Двигун Д243-20 ММЗ

- сучасна модель;

- потужність 57,4 кВт;

- більш економічініший розхід пального до 7,3 л/год, при русі з номінальним вантажем зі швидкістю 15 км/год;

- надійний, простий в обслуговуванні

Зовнішній вигляд двигуна

 

2. Модернізація системи зчеплення, шляхом встановлення корзини зчеплення МТЗ-70, дана комплектація зчеплення надійна і практично не виходить з ладу.

3. Заміна підвісної системи старого типу на нову на основі циліндра двохсторонньої дії.

Підвіска старого типу

- від динамічних ударів, та при різкому повертанні керма вправо чи вліво зрізає 21 фланець, навантажувач знерухомлюється.

Підвіска нового типу

- принципово нова конструкція на основі циліндру двохсторонньої дії;

- надійність зростає на 100%;

- зменшується радіус повороту, навантажувач може розвертатись практично на місці.

Зовнішній вигляд підвіски

 

4. Переоснащення схем гідропроводки та вдосконалення електричної схеми електропроводки.

5. Заміна кабіни старого взірця на кабіну рамної конструкції підвищеної оглядовості. 

Кабіна старого взірця

Кабіна рамної конструкції підвищеної оглядовості

 
 
 

Отже внаслідок модернізації Ви отримуєте принципово новий, надійний дизельний навантажувач моделі 41.030.