Ремонт вилкових навантажувачів
- Головна
- Послуги
- Ремонт спецтехніки
- Ремонт вилкових навантажувачів
Наше підприємство виконує всі види ремонтів в т.ч. капітальний перевантажувальної техніки і малогабаритних вилкових навантажувачів вантажопідйомністю від 1 до 4 тон, здійснюємо модернізацію автонавантажувачів та встановлення газового обладнання.
Нижче приводимо детальний план проведення ремонтних робіт:
- Навантажувач відвантажується на наші виробничі площі (нашим автотранспортом-доставка від дверей до дверей).
- Проводиться дефектування навантажувача.
- За результатами складеного акту дефектування, узгоджується необхідний фронт робіт.
- Проводиться капремонт навантажувача.
- На проведену роботу надається гарантія.
Нижче надаємо приклад ремонту навантажувача.
1 Етап:
Промислове відновлення Б/В навантажувачів розпочинається з попередньої перевірки-дефектування. На цьому етапі, почергово здійснюється перевірка усіх важливих компонентів на відповідність вимогам техніки безпеки, замовлення запчастин та підготовка техніки до подальшої інспекції.
2 Етап:
Демонтаж та капітальна очистка навантажувача. Витратні матеріали, такі, як гальмівна рідина, масло двигуна та гідравліки видаляються у відповідності з природоохоронним законодавством. Після повної очистки компонентів встановлюється які деталі підлягають обов'язковій заміні.
3 Етап:
Повний демонтаж рами вантажу. Майже у всіх випадках ланцюг та несучі частини підлягають обов'язковій заміні.

До ремонту

В процесі ремонту

В процесі ремонту

В процесі ремонту

В процесі ремонту

Після ремонту
4 Етап:
Кузов Б/В навантажувача проходить підготовку до фарбування, всі подряпини та нерівності ґрунтуються та ретельно шліфуються. Після фарбування автомобільною фарбою навантажувач знову «як новий», навіть експерту важко відрізнити його від нового.
5 етап:
Шасі, рама вантажу, а також інші компоненти знову збираються і навантажувач остаточно відновлено.











6 Етап:
Випробування навантажувача з номінальним навантаженням. Як тільки навантажувач пройшов випробування відновлення (повний рецикл) офіційно визнається повністю завершеним. Техніка повністю відповідає стандартам безпеки та готова до роботи і відвантаження замовнику.